Всім привіт - і я відпишусь вам щодо газу у Франківську. Колібрі тут питання не в тому що тернопіль і франківськ майже однакові в розмірах. А в тому що наприклад я на роботу на машині їздив 2 рази в тиждень. І мені до роботи 1-2 км. За цей час літом то переключиться машинка на газ а зимою то навіть до 40 градусів не прогріваєтья - перевіряв датчиком температури тосолу на БК. Тобто я тільки підїзджаю до роботи й в мене десь 39 градусів щось таке. Для тих хто наприклад живе в одному кінці міста і їде на роботу наприклад 3-4 кілометра - бо більше в нас в місті нема куда їхати - ну максимум протяжність міста 5 щоб просто було розуміння - то в такому випадку зміст з газу є. Тому що пробки, та така дистанція дасть можливість трошки економити.Додаткова економія на вихідних поїхати в інше місто, чи просто покататись. Тоді так. Всі бачили мої топіки щодо газу як я всіх діставав тут на форумі з газом, то вердикт такий що суто для мене ГБО у мому місті непотрібне, але ось якщо це Львів, і інше місто досить велике - як мінімум в два рази більше за Франківськ - тоді з газу є сенс однозначний. А у випадку колібрі - ти ж багато їздиш. Це ж не суто по місту 32 тис км правильно? В Дениса в Києві безперечно ГБО потрібне як і у ierarh Харькові. Це величезні міста в яких без газу в машині будеш ходити без штанів бо за їх вартість будеш заправлятись. В мене за 2.5 роки пробіг 23500 км. То я б тільки зараз дойшов би до нуля. Ну а від сьогоднішнього дня я б тільки починав би економити. Знову ж таки машинка наша мені дуже подобається, тому якщо Руслан думаєш ставити газ то подумай чи хочеш на ній кататись наприклад років 7-10. Бо у тебе дуже малі пробіги, а при продажі газ не сильно оцінюється, навпаки можуть думати що скрутив пробіг бо він у тебе малий. Або ж що таксував.
Також якщо надумаєш ставити ГБО задумайся про варіатор - газовики не хочуть за нього говорити, але це єдиний спосіб невбити двигун. Знову ж таки всі кажуть що в нас двигун має дуже великі кути запалювання й тп. Надіюсь колись нам денис продемонструє роботу двигуна навіть на холостих з варіатором та без щоб просто була видна наочна різниця. Також спілкувався з мотористами багатьма - всі як один кажуть що треба варіатор - або ж прошивка, в нашому випадку авто поки не прошивається - тому тільки варіатор ГБО. Бо в іншому ж випадку не зважаючи на те що у нас є гідрокомпенсатори - вони просто вмруть, ну а далі - заміна клапанів. Тобто мені буде цікаво подивитись на того в кого в першого прогорять клапана або ж вийдуть з ладу гідрики. Хоча чув що з гідриками авто ходить на газу дуже довго, бо їх пряме призначення компенсація зазорів під різними кутами запалювання. Але щоб вони довго функціонували не жлобіться на масло - воно має бути дуже хорошої якості тому що у гідриках досить тонкі канали для масла. Або ж частіше просто міняйте масло.
Руслан тобі треба було б мені написати щодо доставки магнітоли, купив би за 150 дол як мінімум ще й би так само йшло б 10-15 днів не більше якщо літаком. Я сам колись лоханувся й купив магнітолу за 200 + доларів разом з камерою.
Це я перший раз з Китаю замовляв) було цікаво що і як))Проте я економлю на установці))) Сьогодні вже все підключав, пробував!) Залишилось тільки скласти все на свої місця) Трохи довго складаю бо після роботи часу і бажання немає довго возитись і в гаражі темніє)) Цікаво де краще поставити антену GPS?? На рахунок газу вирішив відмовитись, через малі пробіги і довгий час на окуплюваність!